girl measurig herself with tape measure


Kwestia jak skutecznie odchudzić brzuch zastanawia wiele osób. Poniektórzy powiedzą, że trzeba stosować „diety cud” lub realizować plan treningowy określany np. najlepsze ćwiczenia na odchudzanie. Niemniej jednak pomimo wymienionych starań nawet oni narzekają na efekt jojo lub na fakt, że waga cały czas pozostaje taka sama. Rozwiązaniem tych problemów na pewno będzie wizyta u dietetyka. Dostosuje on właściwy jadłospis bogaty w niezbędnie witaminy i policzy ile kalorii powinieneś przyjąć w ciągu doby chocolate slim cena. Dobry dietetyk zaoferuje też świadczenie dodatkowych porad przez cały okres realizowania diety.

Prozdrowotny jadłospis powinien być sprawą kluczową w funkcjonowaniu każdej osoby. Racjonalny posiłek da Ci energię na cały dzień, wzmocni Twoją odporność, a zarazem pozwoli utrzymać poprawną masę ciała. Fundamentalnymi składowymi zdrowej diety są:

białko/proteiny – to podstawowy budulec ciała człowieka, odpowiada ono za jego dobre działanie, prócz tego wspiera metabolizm. Białko w dobrej diecie powinno pojawiać się przynajmniej w dwóch potrawach dziennie i pochodzić z innych produktów (na przykład z kaszy i z warzyw strączkowych) pl.wikipedia.org.

węglowodany – składniki odgrywające zasadniczą rolę w funkcjonowaniu człowieka, ponieważ to one wytwarzają energię dla organizmu. 50% dziennego zapotrzebowania na kalorie powinno być pokryte właśnie przez nie.

tłuszcze – oczywiście mowa o tych drogocennych tłuszczach z grupy nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega 3 i 6, pochodzenia roślinnego i rybnego. Są one ważne, bo wspomagają pracę mózgu , a także układu nerwowego. Ułatwiają też absorpcję poniektórych substancji odżywczych, a także zapewniają zdrowie oczu, skóry, kości oraz paznokci pl.wikipedia.org.

błonnik – węglowodan. Często przedstawiany jest samodzielnie, ponieważ jego skład chemiczny nie pozwala na jego przetrawienie. Dzięki temu przyspiesza on działanie układu pokarmowego i daje odczucie bycia najedzonym.

Rate this post